niedziela, 29 września 2013

CHAPTER TWO

09.09.2012 - Damian No oficjalnie i świadomie związał się z fotografią.

Wbrew pozorom nie świętowałem tej rocznicy. Fotografia tak mocno wrosła w może życie, że stała się jego integralną częścią. Rocznice są dobrym momentem do podsumowań i patrzenia w przeszłość. Mimo że lubię analizować, tym razem się powstrzymam. Przeszłość należy do przeszłości. Jedyne co chcę napisać: przez ostatni rok poświęciłem bardzo dużo czasu na poszukiwanie i samorozwój dziedzinie w fotografii. Ze wszystkich sił starałem się zbudować i ulepszyć swoje portfolio. Może ominęło mnie kilka imprez, często nie pospałem sobie dłużej, bądź też kładłem się do łóżka zbyt późno, ale było warto.

Teraz chcę nakreślić kilka słów o teraźniejszości. Rozpocząłem właśnie drugi rozdział swojej fotograficznej podróży. Akurat zbiegło się to z wyjazdem do Hiszpanii, w której będę miał okazję mieszkać przez najbliższe miesiące i którą będę miał mógł rozkładać na czynniki pierwsze za pomocą obiektywu. Niedługo też będę musiał zrobić porządki na swoich stronach (tumblr/facebook) i przeprowadzić selekcję publikowanych tam prac.

Kończę pozytywnym akcentem. Kilka tygodni temu jakimś cudownym trafem Germain Chauveau, dyrektor artystyczny francuskiego Vogue'a, widział moje prace. Co więcej, udzielił mi cennych uwag. Pojawiły się pochwały jaki i porady dotyczące tego co powinienem zmienić, na co zwracać uwagę i w którym kierunku podążyć. Nadal nie mogę uwierzyć to, że dyrektor artystyczny Vogue Paris wypowiedział się na temat mojej fotografii (tym bardziej, że jestem oddanym fanem magazynu i zawziętym kolekcjonerem zagranicznych edycji). Kilka dni temu otrzymałem przesyłkę, której się kompletnie nie spodziewałem. Jej zawartość przedstawiam poniżej:


Dodam tylko, że numer otrzymałem jeszcze zanim ukazał się w sklepach, a poziom motywacji do dalszej pracy i rozwoju nieprawdopodobnie wzrósł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz